8 dagar

Det är inte bara ett old school TV-program. Det är också antalet dagar jag har kvar att jobba innan jag får vara ledig i 18 dagar. Välförtjänt vill jag tillägga.

Min lilla vän Barham var sjukanmäld idag. Men jag misstänker att han var på polisförhör igen. Hur ska det gå för honom? Det är jobbigt. Att han själv inte förstår sitt bästa. Inget man gör biter tillräckligt. Ändå säger alla att han har blivit så mycket bättre sedan jag kom. Men det spelar inte så stor roll när det ändå går fel.

Bea gav mig en färgutskrift av klassfotot idag. Det är kul att ha. Jag plastade in det. Roligt att han tänkte på mig och gav mitt ett exemplar. Jag är så stor på fotot. Men sånt är livet när man går runt med fyra kvadratmeter.

Jag får lite skivor. Inköp inspirerade av Sonics årsbästalista. Hoppas att de faller mig i smaken. Jag har sent upptäckt att myspace är användbar.
www.myspace.com/mward är värd att kolla in. Jättesöt video.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback