Lilljulafton

Idag har varit en liten förjulafton. Eller ska jag säga igår kanske, klockan har ju trots allt hunnit bliva den 24:e. Jag har varit hos Alicia och fått god mat, pyntat granen, och öppnat julklappar.

Jag fick följande:
- Kalsonger
- Banksy bok
- Bok med gamla filmaffisher
- Påslakan och örngott
- 2 st DVD filmer
- En bok till förmån för världens barn.

Sneakersnstuff började sin rea ikväll också. 40-50% på en massa skor. Jag har nu beställt tre par. Kommer att kosta mig 1947:-. Vilket inte är så farligt för tre par skor. Ordinarie pris skulle ha blivit 3350:-. Så jag sparar 1400:-.






Nu ska jag lägga mig och sova. När jag vaknar så blir det jul hemma på Anneberg. Får se om den dänske julemanden dyker upp. Har hört att han är ganska kuslig. Jag är ju aldrig hemma när han kommer, konstigt nog. Hoppas att jag får en alligatorsköldpadda.

Kommentarer
Postat av: Alicia

hihi, fick du ett par skor till babes?

God Jul! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback