The real deal Christmas

Idag firade vi jul hemma på Anneberg. Mormor, morfar och Ellen kom till oss. Den dänske julemanden kom även i år, även fast han kändes ganska oinspirerad. Men delade ut julklappar gjorde han i alla fall.
När jag kom tillbaka till julfirandet, så hade den dänske julemanden redan varit där. Typiskt.

Jag fick följande:
- Filipa K muggar
- Smörgåsgrill
- Våg
- Moneybrotherskiva
- Lakan
- Choklad
- Vita bönor
- Ost
- Pengar
- Massageolja
- Rockey 11, seriealbum
- Rimlexikon
- Bok om universum
- Almanacka
- Tandborstehållare
- Kalsonger

Dessutom så fick jag en fin lapp från Alicia, som berättade att vi ska till Selma Lagerlöf Spa i Sunne, på Torsdag. Eftersom vi har varit ihop i ett år då. Det ska bli kul. Då kommer jag vara harmonisk och kry efteråt.
Nu ska jag lyssna på Moneybrother.


Kommentarer
Postat av: eskimåprinsessan

iiih, babes

2006-12-27 @ 07:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback