Satanistisk konspiration

Jag är åter igen den satanistiska konspirationen på spåren. Mystiken tätnar. Men det blir bara tydligare och tydligare att ett elitiskt satanistiskt samfund kontrollerar storföretagen och näringslivet.
Mina misstankar började få liv när jag lade märke till att adventsstjärnorna, som haft samma form sedan jag var liten, helt plötsligt började se ut som pentagram.
Ytterligare vatten på kvarnen fick jag igår, när det uppgick för mig att Marabous Noblesse-choklad helt uppenbart är satanistiska oblater. Nobless=No bless. Sammanträffande? Knappast! Att Noblesse är en vanlig present vid jul är inte heller det något sammanträffande. Det satanistiska samfundet har hittat ett sätt att kontra julgudstjänsten, årets kanske största gudstjänst. De sluga bastarderna!


Jan Stenmark är jätterolig för mig. Tittade på en massa teckningar igår.
Stenmark

Här hittar du fler:
http://www.aftonbladet.se/vss/kultur/story/0,2789,934297,00.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback