Anders <3 Garbo

Igår var vi lärare på mellanstadiet på ett litet studiebesök på Kils Ridklubb. Det kom som en trevlig överaskning när The Chris berättade det på bussen till jobbet. Jag bestämde mig direkt för att jag skulle rida. Mina tidigare erfarenheter består av att ha blivit ledd runt på en ponny på något sommarland när jag var 5 år kanske.
Jag blev tilldelad den största av alla hästarna. Hon hette Garbo. Hon var så stor att hon var den enda hästen där som var tvungen att backa ut ur boxen. Kortfattat så var det hon som regerade där. Vi fick borsta våra hästar lite, sadla dem, och sätt på grimsle eller vad det kan tänkas heta. Sedan gick vi in i manegen. Vi fick rida runt själva där inne, skritt och trav. Tror att min häst tyckte att jag var en idiot, så hon styrde upp allt så att jag såg bra ut. Jag hade gjort det samma för henne om det gällde något annat, t.ex. att cykla tandemcykel. Vi skulle bli ett bra team.

Garbo-Anders

Jag och Alicia har varit ihop i 9 månader. Det var duktigt av oss!  Grattis till oss babe!

Kommentarer
Postat av: Alicia

hihi, du är knäpp babe!!
pusspusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback