diverse

Idag har vi varit i skogen. Segerstad naturreservat. Det var trevligt och fint. Vi fick höra skräckhistorier om tjädrar, så nu vet jag inte om jag vågar gå i skogen längre. Jag har aldrig tagit tjäderhotet på allvar, men nu vet jag att det är allvarligare än döden själv.
Olof i klassen är en reptilexpert, så han letade fram ormar, ödlor, grodor o.s.v. i skogen. Det var kul. (Jag är medveten om att grodor ej är reptiler)

Igår gick jag in på Sage Francis hemsida för första gången, och där kunde man hämta en massa gratislåtar. Det var generöst. Han är verkligen förödande skicklig. Han rappar saker som är så briljanta att man verkligen tänka efter innan man förstår vad han menar. Han är textmässigt den bästa MC:n världen har skådat.

Nu är det snart Elitseriepremiär. Vi är ett gäng som ska gå på premiären mot Luleå. Det blir jag, Alicia, The Chriss, Ewert, Per, Robert och möjligen ytterligare två personer.

På lördag ska jag och Babe gå på bio också. Vi hade en rabattkupong, så då passar vi på. Vi ska se Offside. Mams och paps tippsade om den, och utbudet i övrigt är ganska magert.

Kolla in:
www.sagefrancis.net/index.php
www.banksy.co.uk
106913-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback