Flickvänsbidrag

Det tycks inte vara någon som läser min militanta kommunistblogg. Det gör dock inte så mycket, det var ju delvis därför jag flyttade mitt bloggande hit.

Igår fick jag en snilleblixt, och löste ett av samhällets stora problem. Vem kommer ta hand om oss när vi blir gamla, nu när det föds så få söta små bäbisar i relation till fula medelålders gubbar och gummor? Jo, här kommer lösningen som ni alla har väntat på. Det är enkelt, vi måste ge alla pojkvänner ett ekonomiskt saftigt bidrag. Jag kallar det för "Flickvänsbidrag". Alla som har en flickvän får alltså ta emot denna summa gratis pengar. För dessa pengar kan de smörja upp respektive flickvänner med vackra gåvor och dyra middagar. Det är synnerligen uppenbart att dagens materialistiska unga damer endast är villiga att reproducera först när de har fått juveler och vackra kläder, och druckit fina viner. Detta har i nuläget väldigt få unga herrar råd med. In med svaret, Flickvänsbidrag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback