inte en bra dag...

Idag har inte varit någon rolig dag att jobba på. En massa ungar som bråkar och retas, och sedan är arroganta och kaxiga när man säger till dem. Det hör inte till vanligheterna, så jag har blivit rejält arg på flera stycken idag.
En kille kallade mig för jävla psykopat, och det tolererar jag såklart inte, så när jag pratade med honom började han gråta och hävdade att orden inte var riktade till mig, men det var ganska glasklart. Det är ledsamt att det ska behöva bli så ibland. Det är tur att jag inte tar åt mig av det i alla fall. Och det rinner av mig sakta men säkert. Men det tär också på en lite psykiskt. Att jobba i en miljö där det var vardagen skulle bli ohållbart.
Morgondagen kommer således till största del vara allvarliga samtal med ett flertal elever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback