Elmander

Johan Elmander är sinnessjukt bra. Han måste vara den spelare i hela världen som betyder mest för sitt lag. Utan honom är Toulose utan självförtroende, och ett medelmåttigt lag. Men Elmander har redan tagit dem till Champions League-kval den här säsongen. Och igår avgjorde han mot Lyon, frankrikes överlägset bästa lag.

Toulose säljer honom inte för under 300 miljoner. Oj oj oj, Elmander. Du slutar då aldrig att överaska.

Jag är kär.



Svennis lyckades i premiären också. Det var roligt för honom. Det såg t.o.m riktigt bra ut. Fler spelare lär tillkomma innan månaden är slut.

Idag ska jag se på Manchester United.

Kommentarer
Postat av: ALMIGHTY BEAUTY AL

JAG ÄR MER KÄR ÄN DIG. SÅ DET SÅ.

2007-08-12 @ 13:46:32
Postat av: Al

Jag skulle kunna ställa samma fråga till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback