Skolstart

I måndags började jag jobba igen. Hela låg- och mellanstadiepersonalen var på Lurö. (En ö i Vänerns skärgård)
Vi åt, lekte, badade, brände mitt ansikte, åt mer, jag underhöll med sång och trummspel varpå alla nu önskar att jag ska ha musiken och arrangera årets Luciatåg.
Jag och tio andra sov på en segelbåt, för att få den fulla upplevelsen. Det fick vi, jag sov jätteskönt. Men dagen efter så gungade hela världen för mig.

Resten av veckan har vi planerat. Jag gillar mitt nya arbetslag, men är inte helt överförtjust med mina arbetsuppgifter. Känns som att jag tagit ett steg tillbaka. Svårt att säga så mycket innan barnen har börjat, och jag tror att det kommer att bli ganska kul ändå.

Jag och Christoffer har köpt biljetter till en boxningsgala i Löfbergs Lila Arena den 15 September. Hans tjejs pappa ska med också. Det blir nog en upplevelse. Jag är ingen stor boxningsfantast. Gillar dock att titta på lite K1 på Eurosport ibland. Vet inte vad jag gillar med det, men vad det nu än är får mig att frånse att jag inte tycker att det är helt okej att sparka på folk. Eller gör jag?!

Martins nya superhjälte Albanian Daddy är den coolaste hjälte jag någonsin har känt till. Pungt slut!

Två dagar innan boxningen (13 September) åker Alicia till Nya Zeeland i tre månader. Då kommer jag sakna henne. Undrar vad jag ska göra när hon är borta. Det kommer i alla fall bli några snäpp tråkigare. Därför har jag nog bestämt mig lite undermedvetet (men jag förstod det just nu, så numera medvetet) för att utnyttja tiden fram tills dess väl, tillsammans med henne.
Eftersom Alicia är en sån högklassig dam, som är dyr i drift, så kommer jag kunna spara så mycket pengar när hon är bortrest. Tänk bara alla pengar som blir kvar från uteblivna lyxpresenter. Men de ska jag sedan investera tillbaka in i Alicia med massa dyra julklappar. Hon ger bra avkastning. Hetast på Nasdaq!

Kommentarer
Postat av: Anders bästa Alicia

Hihi, jag gillar att du skrivit att du ska INVESTERA TILLBAKA pengarna :) Me like. Du är söt och bra babes! Roligt att du har "insett" att du vill spendera tid med mig :) Nu ska jag verkligen sova. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback