Austin Stevens: Snakemaster

I lördags var jag och Alicia på hockey, Färjestad vann med 5-2. Trots att Modo sköt 51 skott mot Daniel Henriksson.
Men det var nära att jag inte kunde följa med på hockeyn, p.g.a att Animal Planet visade flera avsnitt av Austin Stevens: Snakemaster. Han är en superhjälte.
Spana in hur han hanterar den här kungskobran. Den är nedrans stor må jag säga.

cobra´

Idag har jag mest bara varit trött och hängig. Men så blir det ibland.

P.S. Wild Kids är ett högkvalitativt tv-program.

Kommentarer
Postat av: alicia

hihi, sån himla tur att du kunde följa med på hockeyn iaf babyboo!! puss!

Postat av: ALICIA AT WORK

HIHI, NEEJ, INGEN SURNING I GÖTEBORG. DÅ TRYCKER JAG IN UNDERLÄPPEN PÅ DIG OCH TVÅNGSMATAR DIG NÄR DU INTE KÄNNER DIG HUNGRIG. IT*S YOUR CALL. PUSS

2007-02-19 @ 19:58:56
URL: http://ALIIS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback