Ballonghimmel


Imorgon är det fredag, och sedan endast en vecka kvar till sportlov. Jag känner att jag måste påpeka detta faktum varje gång som jag skriver ett inlägg. På lördag ska jag och Alicia på hockey, Färjestad - MODO. Sedan blir det melodifestivalen på kvällen. På förmiddagen blev vi nyss bjudna till Molkom på lite Alla hjärtans dag kaffe, eller något i den stilen.

Alla hjärtans dag ja, det var ju igår. Jag fick en jätte, jättefin bok av Alicia som hon hade gjort, som handlade om oss. Med en massa fina bilder, och gullig text.
Av mig fick hon en ros, och en ballonghimmel. (se bild)

ballonger

Den är jätterolig, alldeles magisk faktiskt. Bilden fångar inte dess magi till fullo, då den är taget med min lilla webcamera.

Idag är det visst torsdag, och på televisionen visar de mycket kul för mig. Färjestad - Linköping, på Canal+. Antikrundan på SVT, och sedan Dexter på Canal+. Det blir trevligt!

I posten idag fick jag lite bokrea-tidningar. Det blir roligt, de ska jag titta genom nu, och ringa in lite böcker som jag ska köpa, men sedan aldrig läsa...någonsin.

Kommentarer
Postat av: alicia

Jag älskar dig babe.

2007-02-18 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback