Filmgråt

Tog nyss en varm dusch, och känner mig aningen bättre. Annars så har jag mått värdelöst idag. Snuvig, halsont, feber, svidande och flimmrande ögon. Usch. Sov en timme förut, men ingen bra sömn. Åh, så synd det är om mig.

Jag och Alicia var hos polisen förut för att kolla om våra pass är giltiga för inträde i Amerikat. Vi ska ju till New York i maj. Det har jag inte skrivit här än, men det ska vi. Och de få som läser min blogg har nog redan fått höra det.
Jag lånade med mig några filmer från Anneberg av Rickard, att titta på i min sjukdom. Jag lånade Click, med Adam Sandler bl.a. och tittade på den när jag kom hem. Jag trodde att det skulle vara en halvkass Sandlerkomedi. Men på slutet satt jag och grät. Det var ju en komedi, men den blev riktigt sorglig på slutet. Det kanske var förkylningen som gjorde mig blödig, för jag brukar inte ofta gråta. Speciellt inte till Adam Sandler filmer. Eller vänta, Big Daddy är ju också sorglig på slutet. Den filmen är grym för övrigt.

Kommentarer
Postat av: Köttben

Hej Anders, ville bara skicka en krya-på-dig-hälsning.. Kram.

2007-02-28 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback