Nedräkning.

Den här veckan kommer Yngve och lär barnen att dansa. Jag minns honom från min skoltid. Han kör alltid med billiga knep, som att ropa "Heja Färjestad". När vi var unga och coola på högstadiet, och inte ville vara med, så hotade han med att vi inte skulle få någon juice. Karin undrar hur han kan ha en sån stor mage, för någon som dansar konstant året om. Jag avundas inte hans yrke. Att motivera 60 motvilliga ungar att dansa var eviga dag. Hoppas att han trivs med det. Jag föredrar att motivera 8 motvilliga ungar att prata engelska.

Två veckor till sportlov, och alla räknar ner. Vårterminen är helt klart kortare än höstterminen. Det är inte en illussion. På Sportlovet ska ju jag och Alicia till Göteborg. Och i Maj ska vi nog till New York (7-14 Maj), och där i mellan kommer påska! Medan våren smyger sig på.

På tal om New York så blir det 6, 2/3 dagar där, som det ser ut nu. När jag var där förra gången var det bara 3, 2/3 dagar. Så vi har mycket tid på oss babe! Vi kommer kunna ta det ganska lugnt och ändå se hur mycket som helst.



Tid känns tråkig när jag tänker på den cykliskt, vet inte om den känns så mycket bättre linjär. Den är nog bäst när den inte känns alls....

....så där avslutar jag den här framåtblicken.


Kommentarer
Postat av: ALICIA AT WORK

HIHI, MIN SÖTIS. MM, MASSA TID KOMMER VI HA. JAG VILL DOCK INTE VARA SJUK DÅ. MIN KROPP ÄR SÅ DUM, JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA MED DEN. JAG BLIR LEDSEN AV DEN. IDAG SLUTADE JAG INTE ALLS KL 14 SOM JAG TRODDE UTAN KL 16. SÅ JAG FÅR VISST SOVA IMORGON ISTÄLLET. IKVÄLL SKA JAG JU SE PÅ ANJA. SEDAN ÄR FDET JU HOUSE. JAG KÄNNER MIG BÅDE HÄNGIG OCH BÄTTRE IDAG. JAG ANTAR ATT DET ÄR BRA. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback