Shoe-Lazer!

Idag är jag hemma med sjukt barn. Barnet i mig har fortfarande lite feber, men känner sig bättre än igår. Imorse fick jag gå upp innan sju, för att känna hur jag mådde, och sedan ringa och sjukanmäla mig. Medans jag letade efter telefonnummret man skulle ringa, så råkade jag visst beställa dom där skorna + 3 par feta skosnören. Neongröna, Röda, och GULD! Efter det så fick jag en uppenbarelse. Man borde köpa ett par helvita låga Air Force Ones, sen så dekorerar man delar av skon med bladguld, och sätter på guldsnören. Det skulle bli ganska heta customs.
Jag hittade en sida med en massa bra tips på hur man kan knyta sina skor, ifall man vill hotta upp sin style en aning. Det vill alltid jag, så nu har jag provat modell "N: Lattice". Det blev coolt. Kolla in länken, och snöra om era skor.
http://www.sneakerfreaker.com/article.php?id=856

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback