7 7 7

Denna otroligt symboliska lyckodag, som bara dyker upp vart tusende år, firade jag med att gå till tandläkaren och laga tre små hål. Innan denna tandläkarepisod var det hela 5 år sedan jag satte foten på en tandläkarmottagning, så det kunde ha varit värre.
Just nu är halva min käft väldigt bedövad. Men det är jag bara glad för, dels för att den är rolig att peta på, och dels för att jag slapp få det minsta ont. Känns som att de har börjat med en effektivare bedövning sedan jag var liten och drog ut tänder till höger och vänster. 1529 kr blev det, och inte 1700 som de tidigare sagt.

Igår var jag och spelade poker. Jag gick 5 kr back. Gick in med 100kr, cashade ut 95. Däremellan gick det upp och ner, och upp och ner. Jag bluffade en massa för en gångs skull. Det var kul. Spelade allmänt oförsiktigt. Annars hade jag kanske kunnat gått 5 kr upp istället. Det hade varit något det!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Gorilla

Tja bah! Mitt förslag skulle vara runt 26 juli, då är både jag och Martin ledig några dagar, efter det drar vi hem till Trollhättan. Eller ja, vi åker i alla fall senast de andre augusti, för då ska jag till mamma och pappa och sälja tårtor. Jag vill dock utlysa en varning för att vårt badrum eventuellt inte är klart då, så vi får nog återkomma mer exakt om det är möjligt eller inte. Låter detta som en bra idé? Vill ju inte dra hit gäster när det varken finns toa eller dusch.. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback