Anders lilla svarta bok

I helgen läste Alicia för mig ur hennes gamla dagböcker. Jag gillar att höra om hennes gamla hunkar som hon har varit kär i, och pussats på. Det är spännande för mig! Alicia gillar dock inte alls att höra om mitt förflutna. Hennes dagböcker fick mig dock att minnas att jag en gång i tiden hade en dagbok, som väldigt snabbt omvandlades från en dagbok till en halvårsbok. Den är långt ifrån full, och innehåller endast notiser om Anders kärleksbestyr. Jag plockade fram den ur dess vrå idag och läste den från pärm till pärm, vilket inte tar så lång tid. Det var roligt. Det var mycket intressant som jag helt hade glömt. Så många ladies, så många ladies, haha. I de första inläggen i dagboken så särskrev jag t.o.m. Åh, Anders. Hur kunde du!?

Igår var jag och Alisaurius Rex och spelade golf med hennes pappa. Eller vi spelade ju inte på banan. Vi slog bara och puttade lite. Jag fick till några riktiga pärlor som kändes bra. Jag och Al kanske ska ta grönt kort och börja spela lite. Någonting måste jag ju lägga min feta lärarlön på. Men jag hoppas att jag inte blir en tönt som måste köpa nya klubbor hela tiden för att jag tror att mina misslyckanden beror på dem.

I lördags var hela släkten bjuden till Ölme på middag eftersom Ellen fyllde 98 år. Det var trevligt. Ellen är rolig.

Här är en ny video med Your favourite rappers favourite singer tillsammans med Usher. Jag tycker att låten är rolig, och videon är kul den också för mig, även om den blir helt ologisk i slutet.


Kommentarer
Postat av: Alisaurius Rex

Hahaha, det är det mest logiska slut någonsin!

Postat av: Alisaurius Rex

och föresten: grr, jag blir så himla arg på din svarta bok!!!

2007-07-02 @ 19:12:19
URL: http://aliis.blogg.se
Postat av: Alisaurius Rex

mmm, du har så rätt!! Jag har varit en vinnare i över 1,5 år nu!! :D Nja.. Men om du tänker såhär då.. De kanske delar på bilen? Så att båda kör den.. De kan ju bo i samma lägenhet(er) också fast vid olika tillfällen.. Kan ju också ha utbildat sig på samma ställe.. och de har samma jobb också.. Ganska så praktiskt faktiskt.

2007-07-03 @ 12:50:13
URL: http://aliis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback