Baso is tha shizzaz!

Baso är den bästa rapparen i Karlstad, som har någon anknytning till Anders Hammar. Han kan också vara Karlstads bästa punkt slut. För jag känner inte till några andra. Vi bodde grannar en gång i tiden nere på Färjestad. Deras enorma St.Bernardshund Kingen sprang fram och tillbaka i deras lägenhet så att Rickard och Tommy a.k.a. Baso flög som vantar. (Mina vantar har aldrig flugit. De har bara suttit fast på mina händer och blivit glömda på bussar, men jag tror att man brukar säga så). En gång när vi skulle se på video hos dom så hade någon, jag gissar på Tommy eller Billy, stoppat en smörgås i videon, så det gick inte.
Spana in hans heta tracks på
www.baso.se Mina personliga favoriter är nog: Min Vän, Jag skänker dig mina dagar, Du borde varit där, World of Warcraft, Charlstown represent, Inget kan gå fel, Everytime we touch, Sommarregn m.m. Det var många favoriter jag hade.
Det bästa med baso är att han är keeping it real!!!! Han gör sin musik, och utger sig inte för att vara någon annan än den han är. Den är charmig.

Här kommer två roliga videos som han gjort...



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, bra rappare. Min kusin pillade in farfars handkontroll till tvn i videon en gång. Det tog ett bra tag innan han fattade vart den tagit vägen. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback