Födelsedag!

Idag fyller jag 25 år. I lördags var det kalas i Molkom. Det var trevligt. Jag fick en bra digitalkamera. Med den kan jag ta kort på skalbaggar, bara på skalbaggar. Igår gick jag och Alicia 1 mil. Det var skickligt av oss. Vi hittade 3 döda näbbmöss, många skalbaggar, fågelungar,  och en kopparorm, eller kopparödla kanske de egentligen heter.
Idag kom också Alicia och gav mig några fler födelsedagsklappar. Jag fick några skivor, bl.a. DANNY!! hihi. En jättefin orkidé, några tallrikar, men bara för att jag inte kan stava till assietter, eller kan jag? För det var det egentligen. Nu ska vi äta kladdkaka och vaniljklass med chokladsås om man vill ha.

image31

Kommentarer
Postat av: Albatross Alicia

Grattis! =)

Postat av: Pernilla

Hej hej, när kommer ni och hälsar på? :)

2007-07-19 @ 19:41:40
URL: http://pernillalindholm.blogg.se
Postat av: Pernilla

Det blir absolut strålande! Vi har inget planerat alls, så stanna gärna till söndag om ni vill. Nu jäklar går det framåt med badrummet också, kommer vara nytt och skinande tills ni kommer :) Ni kan ju höra av er om tid och så när ni bokat biljetter.
Kramar!

2007-07-19 @ 22:53:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Alisaurius Rex

haha. men Babes. Barn är ju det bästa som finns! (Även fast de är jobbiga) Man kan nästan säga att jobbigt går hand i hand med det som är bäst, alltid.

2007-07-20 @ 15:19:49
URL: http://aliis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback