Golf, fotboll och lite kalas

Igår var jag, Alicia och hennes pappa på golfbanan och slog några slag. Sen spelade vi första och andra hålet. Det var väldigt kul. Jag gick nog +10 på enbart två hål tror jag. Men jag fick till 2-3 riktigt bra slag, och de överskuggade alla de sämre slagen. Idag kanske vi ska åka dit igen.

Imorse hade jag ställt min väckarklocka på 9.50. Så att jag skulle gå upp och boka sittplatsbiljetter till Carlstad United mot Machester City, som släptes klockan 10.00. Det gick som smort. Så jag ska snart promenera ner till staden för att hämta ut dem.

På lördag ska jag firas, och nej, jag är inte kronprinsessan. Har heller ingen önskan att vara det. För vad är väl en bal på slottet!? Säkert tråkig, ja urtrist och...och alldeles alldeles UNDERBAR! *suck*
Egentligen fyller jag ju år på måndag (16 Juli). Men kalaset blir på lördag, med hela släkten, och dessutom Alicias föräldrar. Det blir första gången får träffa mina föräldrar. Det ska bli kul. Hoppas någon gör bort sig. Som min mamma t.ex.
Riktigt jä*la skickligt av mig att hålla mig vid liv så pass länge som jag ändå gjort. You better recognize!!

Kommentarer
Postat av: Albatross Alicia

Hej Tolvan! Eller nej.. Jag menade Anders Dubbel Boogie Hammar! :D Vad roligt vi har när vi spelar golf tycker jag! Jag tänker på golfspelande idag med, hihi. Nu jobbar jag. Fast det är ganska så lite att plocka och skicka iväg idag så jag chillar en aning nu. Idag ska du lycka till med din bakning! Pusspuss bästisälskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback