Lördag 21/7

Lördag blev väldigt händelserik. Jag och Alicia sågs på stan och åt lite mat på en italiensk restaurang. Det var gott, men inte så stor kvantitet. Men man fick i alla fall en karamell med notan. Så de fick sig lite dricks.



Sedan gick vi till Tingvalla och tittade på fotbollen. Mitt tips på förhand var ju att Manchester City skulle vinna med 3-0. Det var ganska bra tippat. Missade med ett mål, då det blev 4-0. I andra halvlek dominerade Carlstad United. Dom var riktigt bra faktiskt, när de väl vågade spela sig igenom i mitten. Synd att de inte fick något mål, de hade trots allt flera bra lägen, bl.a. en missad straff. På en av bilderna nedan ser ni också Alicias favoritreklam. Hon imponeras av deras briljanta layout och hur de skapar ett intresse för deras produkt/tjänst. Tror det var därför. Hon rättar mig nog om jag har uppfattat det fel.

                       

Sedan cyklade vi till Mariebergsskogen för att kolla läget hos Säkert!, Salim Al Fakir och MONEYBROTHER. Det såg ut som om vi skulle kunna få plats. Så vi cyklade hem till Alicia och gav oss och Sara mat. Sedan cyklade vi tillbaka. Vi kom precis i tid till Salim Al Fakir. Han var ganska bra och roilg, framförallt väldigt glad och tacksam att vi ville lyssna på honom.



Sedan var det paus i en timme innan MONEYBROTHER. Så vi gick omkring lite, tyvärr hade de spärrat av nästan hela parken, så vi kunde inte leka i lekparken eller gå och kolla på grisvalparna. Så vi fick hänga lite där, vinna gratis loka, och leka med min bra kamera. Här kan ni spana på mitt lilla "skägg". Betygsätt det gärna sedan på olika roliga skalor. Annars är ni dumma! Imorn rakas det förmodligen av, så ta nu chansen.



Sedan gick vi upp och tog plats för "the main event". MONEYBROTHER var väldigt bra för mig. Han får nog 6 tummar upp av 5 möjliga. Han rockade bra, och jag kan alla orden. Snart kommer nya skivan också. Nice. Jag är glad att vi valde att gå på det.



Efter spelningarna var klockan 12, och vi cyklade in till torget för att möta Rickard och en massa folk som hade varit på fest hos Mou. Bl.a. Daniel Berglund, min gamla högstadiekompis. Det var kul att se honom. Sedan cyklade vi hem till Al och sov.

...och alla levde lyckliga i alla sina dagar.

Kommentarer
Postat av: Albatross Alicia

Grisvalpar?
Nej snälla Babes, raka inte av dig ditt skägg!!
Vilken himlans bra helg vi hade!! :D
pusspuss älskling!!

Postat av: Gorillan

Vi har allt sånt, så släpa inte på något onödigt. :)

2007-07-23 @ 13:12:28
URL: http://pernillalindholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback