Fotboll

Ikväll ska jag och Alicia gå och titta på damfotboll. Sverige - Ungern. Jag har egentligen inte varit på så mycket fotbollsmatcher live. Carlstad United mot Lazio en gång, och på Degerfors ett par gånger. Anledninger är ju att Karlstad inte har någon fotbollstradition, och inga bra lag. Men det ska bli kul.

Igår sprang jag 8 km uppe i skogen. Det var duktigt av mig. Ett ben gjorde ont från start till mål, men jag klarade det ändå.

Här är en grej som jag tycker är lite kul. Det behövs helt klart fler coola gay rappare :)
http://www.youtube.com/watch?v=OLoOOIPQB5Y&mode=related&search=


Kommentarer
Postat av: Darren Hayes

Tjaba! Hur gick det i Matchen? Sverige vann med 7-0 va? Sicken målfest. Igår såg jag ett 25-tal huliganer uppradade längs en vägg och massa poliser som tittade på dom. Deras buss stod en bit bort. Huliganerade du och Alicia något på matchen? Killkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback