Narren, Studenten, Freddie Millen

I söndags var vi och hämtade mitt konstverk. Han står så fint här i mitt sovrum. Hon prutade ner priset, för hon tyckte att jag var så ung, och kanske inte hade så mycket stålars. Hon är rolig. Så då kunde jag köpa en annan grej åt Al.



Igår var jag och Alicia på studentbjudning eller nåt. Det var hos hennes kompis Sofias lillebror. Det var trevligt. Vi tog massa roliga kort med Sofias iMac dator, eller vad den kan ha hetat. Jag såg extra utvecklingsstörd ut!

Det roligaste och mest bizarra idag, och på länge är att Mou och Fredrik Hedelund har något på gång. Det är det mest oväntade någonsin. Gamla goa Freddie Millen!

Kommentarer
Postat av: Al

Så fint babes :)

Postat av: Pernilla

Haha. EXTRA utvecklingsstörd ut... Du är rolig du, men visa inte bilderna för din mamma bara, då kanske hon inte vill veta av dig länre =) Jag saknar dig och Alicia! Vill träffa er nu nu nu!

2007-06-22 @ 09:30:33
URL: http://pernillalindholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback