Skolavslutning

Idag var det som rubriken antyder skolavslutning. Jag fick ett par fina snapsglas av klassen, som ska få stå och samla damm i mina skåp. Föräldrarna sa att det var för att jag skulle tänka på barnen varje gång jag söp.
Sång i kyrkan, personalfika och allt det där...
...Nu ska jag bara jobba typ tre dagar nästa vecka, sen är jag fri.

När jag kom hem så gick jag milspåret. Det tog 1 timme och 50 minuter. Det var jobbigt och långt, men jag lyckades.
Idag hade jag också fått min The Office Box av ginza, som jag har funderat på, och som Martin tipsat om. Så den ska jag kolla på i sommar.

Imorn är det födelsedagskalas för pappa och mormor. Jag har ordnat lite grejer de kan få.
På söndag ska vi åka och hämta mitt konstverk, det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

oooh, skönt med sommarlov ju! Bara att trycka in några dagar i huvudstaden nu då och så är sommaren komplett sedan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback