17 Mars

Idag är det jättefint väder! Det är så att man blir påmind om att det kommer en sommar framöver. Jag, Rickard, Robert och Mou var och spelade badminton i två timmar idag. Det var kul, och skönt att få röra på sig. Men jag känner verkligen att det tog i min högra arm.
Vi har pratat om att vi ska starta ett Korp-fotbollslag till sommaren. Det ska heta BK Finlir Scotland i så fall. Det bestämmer jag och Rickard. Det skulle vara himla kul. Hoppas det blir så.
För övrigt så har jag städat min lägenhet, och faktiskt tagit en tur ner till basketplanen och sköt några skott.

Nu får jag klara mig utan babes ett tag, eftersom hon ska till England i en vecka ungefär. Hur ska det gå? Jag kommer sakna dig babe! Fast det kommer vara kul när du kommer tillbaka, för då kommer det vara som det är när man inte har setts på länge, alltså vara lite konstigt och spännande :)

3 veckor till påsklov!



Kommentarer
Postat av: babes

naw, vad gulligt babes. jag saknar dig med & det kommer att bli roligt när vi ses igen :) pusspusspusspusspusspuss

2007-03-21 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback