Alla vägar bär till Mora.

Fredag eftermiddag är en bra tidpunkt under veckan. "It's a good thing" säger Martha Stewart, lika själlöst som hela hon är. Jag har Martin och Pernilla inneboende hos mig just nu. Min lägenhet fungerar som en bas för deras skidutflykter. De ska sova här tills imorgon. Ikväll när de har återvänt så får vi titta på hockey. Semifinal 2. Färjestad-Linköping.
Alicia huserar fortfarande i Bristol. Jag hoppas att du bara har det bra babe!

Jag såg nyss på Fucking Åmål igen. Det var länge sedan sist. Jag älskar den. Blandat skådespeleri, men många är fullständigt fantastiska. Som pappan, och huvudkaraktärerna. Så mycket vackert och så mycket ångest. Var tvungen att lyssna på Anna Ternheim - Shoreline, det är det närmaste Broder Daniel jag har i min skivsamling.

Idag slutade jag ännu tidigare än jag vanligtvis gör. Bussen en timme tidigare än vanligt hanns med. När jag var på väg till bussen, så hörde jag något ett par hundra meter bakom mig. Det var några tjejer i klassen (Viktoria, Marina, Jennifer och Louise). Dom viftade och hojtade, så jag vinkade tillbaka, och Viktoria ropade "Anders, Vi älskar dig!" Hihi, då blir man glad. Dom är så snälla och bra mina barn, modiga också!

Jag önskar att snön som föll imorse är den sista för den här vintern. Imorgon ska jag, Rickard och pappa bära ved åt farfar. Då vill vi ha fint väder.
Sen på söndag så kommer Alicia hem. Fast jag har glömt vilket klockslag. Säkert sent?!

På måndag är det studiedag i Kil. Även om det inte innebär någon ledighet, så är det ändå skönt att ibland få åka till jobbet och inte behöva anstränga sig så mycket. Då kanske jag får komma till Alicia och fira henne en liten skvätt.

Ödet vill föra mig till Mora. Jag vet inte varför och jag vet inte när. Här följer mina tecken. Morfar ska åka till Mora och opperera sin höft. Färjestad mötte Mora i kvartsfinalerna. Tjejen som klippte mig kom från Mora. Klass 6A ska på klassresa till Mora. Hmm, intressant. Det är mitt livs kall.
Dessutom!!! Häpna och hör vad som sker när man vänder på Mora. Just det, det blir Arom. En doft som lockar mig likt en tecknad hund till en köttbit.


Kommentarer
Postat av: cakes

En doft som lockar dig likt en tecknad hund till en köttbit? Du har blivit komplicerad nu när jag har varit borta ;). Jag kommer hem vid 22-tiden eller vid 2-3 på natten. Men det vet du redan för det skrev jag i mitt sms.. Imorgon ska jag ha min engelska dag, eller nått. Eller handla upp alla mina "överblivna" pund. Eller så kan jag växla tillbaka dem till kronor.. Fast handla är roligt. Tur att jag har så starka armar så att jag kan bära hem allt. PUSS ÄLSKLING!!!!

2007-03-23 @ 21:36:37
Postat av: cakes

En doft som lockar dig likt en tecknad hund till en köttbit? Du har blivit komplicerad nu när jag har varit borta ;). Jag kommer hem vid 22-tiden eller vid 2-3 på natten. Men det vet du redan för det skrev jag i mitt sms.. Imorgon ska jag ha min engelska dag, eller nått. Eller handla upp alla mina "överblivna" pund. Eller så kan jag växla tillbaka dem till kronor.. Fast handla är roligt. Tur att jag har så starka armar så att jag kan bära hem allt. PUSS ÄLSKLING!!!!

2007-03-23 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback