avundsjuka

Christoffer har blivit en playboy, eller en toyboy kanske passar bättre. Han hörde skvaller från vår lärarpraktikant att flera lågstadielärarinnor i 35-50 års åldern suktar efter honom. "Åh första gången jag såg honom så hade han på sig en tajt T-shirt", usch äckliga tanter! Men med det sagt så är jag ändå givetvis avundsjuk. Jag har några planer, t.ex att olja in min överkropp, sedan på konferensen ska jag komma in och säga "Åh så hett det är", och ta av mig min tröja, och därmäd exponera min glansiga, späda dock muskulösa, brun utan sol insmorda kropp. Det borde vara nog för att vinna några beundrande tanter.
(fotnot: min kropp är varken brun eller muskulös just nu, jag kände mig tvungen att försköna illusionen. Och den här fotnoten är ett försök att rädda lite ödmjukhet)

Checka ut min nya bakgrund. Jag gillar den. Vad säger ni?

Imorgon ska jag spela badminton med Rickard, Mou och Robert, förutsatt att de inte är ute och dricker för mycket inatt.

Imorgon är det hockeykvart nummer 3. Sedan har vi Melodifestivalfinalen. Jag hoppas att Marie "Läraren" Lindberg?, eller Sarah Dawn Finer vinner. Vi måste vara lojala inom lärarkåren, och så är jag ju en sucker för singer/songwriters. Sarah Dawn Finer har en massa pluspoäng i min bok, p.g.a. att hon har gjort en väldigt bra låt tillsammans med ingen mindre än Moneybrother.

Idag har Alicia städat åt mig, det var jättesnällt. Tack så mycket! Hoppas att du mår bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback