Start spreading the news...

...I'm leaving tomorrow.

Just nu håller jag på att städa, så att det ska vara snyggt när jag kommer hem igen. Fast det är ju verkligen ingen garanti, då Rickard kommer att hänga i min lya under tiden. Hoppas att han visar sin mest renliga sida.

Igår följde jag med Alicia och hennes mammor och pappor på vernisage ute i Värmland. Jag köpte en träskulptur från Maria Westerberg i Brunskog. Den är jättefin, och kostade 1800:-. Vi ska åka och hämta den när vi kommer hem från New York.
Alicia berättade igår för mig att jag är hjulbent och bredhöftad. Platt och bred är du, säger hon. Ack ack ack, hur ord kan såra. Hihi.
Hon säger också att min rumpa är som manna från gudarna, som hjälpte Moses och judarna genom deras 40 år i öknen. Det är ju snällare, och i allra högsta grad sanningsenligt.

Så här ska vi sitta och ta det lugnt hela tiden, Alicia. Varje dag, hela dagarna. Inget annat. Fast du kan tänka in dig själv på Rickards plats, eller på handväskans plats.

image25

Den 15:e är vi tillbaka igen. Helskinnade, glada och trötta.

Kommentarer
Postat av: alicia

wiiiee!!! And that's all I have to say about that.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback