Gråtattack

Igår natt drömde jag att jag grät hysteriskt. Jag kommer inte ihåg vad det var, men när jag vaknade så hade jag tårar i mitt ansikte. Så jag låg antagligen och grät en massa i sömnen. Synd att inte Alicia var hemma och sov hos mig. Då hade hon blivit orolig och rädd, kanske. Det var roligt och skönt att gråta i sömnen. Jag önskar fler gråtattacker tack.

I tisdags ringde Robert och undrade om jag ville vara med i en innebandyturnering i Kil på lördag. Det ville jag. Det var tvunget att ha minst en tjej på planen hela tiden, och de/vi tycks inte hitta någon tjej, så det återstår att se om det blir någon turnering för våran del. Det är lite roligt tycker jag, att våra planer grusas p.g.a. vår oförmåga att känna tjejer :)
Jag känner visserligen nästan bara tjejer. Men de är varken intresserade/bra på innebandy eller bor i Värmland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback