Sweet cuppin' cakes

Idag efter att jag misslyckats med att fixa mamma och pappas skrivare så tittade jag vad jag hade för filer och saker på den gamla datorn. Det var kul, för jag hittade några gamla minnen som jag mailade vidare till mig själv. Här nedan ser ni t.ex. när jag och Josefins Martin sjunger kareoke. Tjejerna vet jag inte vilka de är, men det var de som drog med oss upp på scen. Jag är inte helt säker, men jag tror att vi sjöng Främling av Carola. Detta var på någon kass bar i Kristinehamn.

image61

Igår spelade jag innebandy på Kronoparksskolan med Robert och ett gäng. Inga gamlingar den här gången, så det blev lite tempo. Det var roligt. Det är så jag vill ha det. Bara spela utan att det ska vara så seriöst. Då är det som roligast.

Idag har jag handlat varor till mitt kylskåp. Nu är det fullt och belåtet.
Jag har också blivit utsedd till medlem i Miriams smakpanel för cupcakes, till vilka hon har startat en blogg, som jag kommer att länka till vid ett senare tillfälle. Där kommer ni förmodligen kunna hitta recept och expertutlåtanden från mig.


Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha, inte galnare än vad du ser ut på ditt kareokefoto ;). Nej, jag var inte alls full. Jag tror inte det.. Kanske lite bara. Det var när Linnéa var här och vi var ute och dansade på Bay of Islands resan. När jag sms:ade dig sent.

Haha, vad perfekt för dig att få smaka på muffins. Jag älskar dig! Puss puss puss!

2007-11-26 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback