Tornado

En tjej hittades till slut och innebandyturneringen är på. Jag hoppas att det blir roligt. Robert kommer och hämtar mig klockan 8 imorgon. Så ingen sovmorgon för mig. Det blir till att gå och lägga sig efter Idol och spela in The Wire. Ja, så ser mina fredagskvällar ut. Spännande minst sagt. Jag har just provat ut vilkat shorts respektive skor jag ska bära imorgon, så att jag kan spegla klass och stil både i min utstyrsel och med klubban.
Det ska bli skönt att få springa lite. Den typen av träning får jag inte mycket av dessa dagar. Däremot är jag exemplariskt duktig på att göra armhävningar m.m. i mitt hem. Allt delar i min storslagna plan på att vara lite "extra" biffig och stilig till Alicias hemkomst.

Jag har efterforskat lite och vill meddela Martin att Zorros häst kan ha hetat Tornado. Vad tror du om det?

Kommentarer
Postat av: Me Yo

Haha, Tornado är ett namn som verkligen passar in, så det är nog möjligt. Är det fakta eller fiktion? Ne Yo skötte sig bra idag. Han sjöng kanske 5 låtar, och det var helt galet mycket folk! Och varmt och svettigt. Jag stod jättenära och motade bort fjortisar. Ne Yo svettades mycket. Han torkade sig hela tiden med nya handdukar, som han sen slängde ut i publiken. Handdukarna var otroligt åtråvärda. Efter att vi tömt stället så låg dock en kvar på golvet. Jag funderade både en och två gånger på att ta den, men jag lät bli! Snart kommer Alicia hem, det blir roligt och bra för dig! Killkram.

Postat av: Alicia

Jag älskar Dig!!!

2007-11-14 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback