ur en vecka i November...

Fredagkväll, och jag tänkte i brist på andra sysslor sammanfatta en vecka som varit som de flesta andra. Snart ska jag sätta mig framför tv:n och avsluta dagen med fortsättningen av "The Wire". Kanske världens bästa TV-serie.

Den här veckan och två veckor framåt har jag och Kicki en praktikant hos oss. Han är trevlig och heter Andreas. Det är kul att ha någon ny att prata med som omväxling. Dessutom någon som man kan prata om andra saker med, så som sport, tv-spel och våra girlfriends. Speciellt nu när Christoffer tar bilen fler dagar än inte.

Jag har också deltagit i ett datagruppsmöte och ett möte för att arbeta fram en jämställdhetsplan på skolan. Jag är så bra. Jämställdhetsgruppen ser det riktigt bra ut att jag är med i, speciellt då ingen annan ville. Det är bra att ha vid löneförhandlingar. Dessutom är det intressant att diskutera jämställdhet för mig.

I måndags spelade jag innebandy med Robert och ett gäng från hans jobb, i Skogsbackeskolan. Alltså bara ca. en minuts promenad för mig dörr till dörr. Det var mest medelålders gubbar. Varav de flesta fullständigt saknade kondition. Jag fick alltså dominera. Det tycker jag om.



18 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Baso

Haha, du fick alltså "springa ikapp med sniglar" ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback