Weezy och bönder

Yo, ännu en vecka i backspegeln. Igår hade brevbäraren lämnat det nya nummret av Sonic. Inte the hedgehog alltså, utan musikmagasinet. Årets sista nummer med summering och årsbästalistor m.m. Det är mitt favoritnummer. Så nu ska jag se om jag ska köpa lite skivor på chans och fin kritik. Det brukar alltid bli några riktiga lyckoträffar.
image62  
Redan igår laddade jag ner ett Lil' Wayne mixtape, som jag sitter och lyssnar på nu. Han är sjukt bra för mig. Inte nog med att han är bäst och mest produktiv inom sin branch just nu, han är den bäst klädda också. Vilket givetvis är oerhört viktigt för mig.


Idag har jag namnsdag. Och hade det funnits någon snö så hade den slaskat, vilket betyder att julen kommer braska. Om man vill lita på gamla bönder som var ovetande om klimat- förändringar d.v.s. Och vem vill inte det!? Bönder är hippa. Alla kvinnor vill gifta sig med en. För det har jag sett på TV. Även de bönder som är supernördiga och totalt oförmögna att tala med det motsatta könet.....They're living the dream.

Kommentarer
Postat av: Baso

Grattis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback