Workin' at the car wash...

Nu har Rickard hängt i Malaysia i två veckor. Inatt åker de vidare till Australien. Han är ganska duktig på att skriva på resedagboken. Nu har han äntligen lagt upp bilder också. Ta er gärna en titt här.

image60

Idag har jag, mamma och pappa varit i Kolsäter hos farmor och farfar. Det blev det obligatorisk gröt, och god mat. När jag kom hem så släppte mor och far av mig hos Miriams mamma. Jag skulle hjälpa Miriam och hennes syster Bianca att utföra något slags uppdrag som jag inte riktigt hade fått grepp om förens jag utförde det.
Deras mamma var i Stockholm, och Miriam och Bianca hade övertalat henne att lämna bilnycklarna hemma för att jag skulle åka till Grums och titta på en japansk spets (hund) som jag tänkte köpa. Det var ett konstigt lur för mig. I själva verket så hade mamman fyllt år, och Bianca skulle överraska med att tvätta bilen.
Jag har aldrig tvättat bilen i en automatisk biltvätt. Jag har ju suttit med när pappa gjort det, men aldrig med mig själv i förarsätet. Det var lurigt. Jag misslyckades vid första försöket, av någon anledning.  Så en gibbe fick komma och ge mig en ny chans och lära mig ett och annat. Han tyckte nog att jag var en dummer. Men det var jag inte, inte så mycket.
Efter en lyckad tvätt firade vi med att dela på en pizza.

Idag har jag dessutom köpt en toppmodern mössa.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du är verkligen ingen dummer baby!!

2007-11-20 @ 01:10:22
Postat av: Baso

Känn dig stolt att du lyckades på andra försöket. jag har då aldrig tvättat en bil :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback