Mos Def

Checka ut Mos Def. Han är fet som jordnötssmör.



Nu är det helg för mig igen. Veckan har gått fort, som vanligt. Om tre veckor så är det höstlov, och det betyder att jag får två dagar extra ledigt + några lugna studiedagar.

Jag var tvungen att köpa lite svarta kläder till Ellens begravning. Jag har aldrig varit på begravning förut. Det är lite svårt på sätt och vis. Jag vet inte vad som är rätt och fel riktigt. När jag dör en vacker dag så ska jag bo i den billigaste kistan, gärna nån gammal flyttkartong om det är tillåtet. Man ska inte få spendera mycket pengar på blommor, bara lite pengar. Svart klädsel är förbjuden. Sen ska jag ha satt ihop en juste spelningslista musik. Sen kanske jag spelar in mig själv på film där jag drar lite roliga skämts. Det kommer vara hett. Alla som vill komma är välkomna, om si sådär 70 år kanske.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hello bro!
Naturligtvis ska du få besked i dollar min vän. Exakt 906 dollar fick min käre man för besväret. Jag tror nog han är nöjd med sin vistelse och hemkomst, bortsett från det enorma blåmärket han tog med sig hem som sitter på ena armen.
Hur klarar du dig i din ensamhet då?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback