Farväl

Idag åker Alicia. Igår var farväl. Det var jobbigt. 3 månader behöver inte vara så lång tid, och prisa teknikgudarna för kommunikationssamhället. Hoppas nu bara att allt blir fantastiskt. Jag ska sysselsätta mig, och kryssa dagar i kalendern till den 11:e December...
...Som av en slump så har Miriam bjudit in på filmkväll denna dag. Hon är vältajmad gamla Mirre a.k.a Donkey King. Det ska bli mysigt. Vad hon väljer att visa för film är ovesäntligt. Igår såg jag visserligen "300", och även om den var underhållande så skulle det kännas en aning tidigt.

På Lördag ska jag visst också på boxningsgala med Christoffer. Hoppas att det är kul. Nytt blir det hur som helst.

Nu ska jag lägga mig och försöka bli kvitt min jobbiga förkylning.

Kommentarer
Postat av: Al

Jag ska också kryssa!!!!! och kyssa ett foto som jag har med på dig :) Allt kommer bli bäst för oss!! Ha det nu så bra älskling!!! Pussar i massor!

Postat av: Zorro-hästen

Saker man kan underhålla sig med under tiden bland annat att åka till Kortedala och handla på Hemköp, eller Glassbilen. Eller titta på trav. Det gjorde jag igår. Jag vann 30 spänn. Hur mycket jag förlorade är ovesäntligt. Killis!

2007-09-13 @ 17:26:51
URL: http://maartyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback