Hej då, Ellen

Fredag!

Idag när jag kom hem så hade jag fått brev från Nya Zealand. Alicia hade skrivit 10 blad, både fram och baksida. Så det var mycket för mig att läsa. Jag fick även min alldeles egna Ugly Doll. På request från Al så kommer här lite bilder på hur jag ser ut nu för tiden. Titta och njut. Självklart fick min nya vän vara med på korten.

Idag dog min gammelmormor Ellen. Det var förväntat och kom inte som någon chock. Eftersom hon legat medvetslös på sjukhuset i en och en halv vecka innan idag, så har jag redat bearbetat att hennes dag hade kommit. Vem vet vad som väntar henne nu, vad det än är så hoppas jag att hon mår bra, och att alla är snälla.
Hon var den sötaste 98 åringen jag vet.


image54

                                                      

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du är den sötaste 25 åringen jag vet!! Mmm, min bästa babe! Tack så jättemycket för korten! Puss puss puss puss!

2007-09-29 @ 04:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback