Hockeymatch

Den 27:e September så ska jag och några väl utvalda män och kvinna försvara Kils heder i en hockeymatch mot Grums kommun. Det är tydligen så att en säljare av massagestolar har anordnat en match kommunerna emellan. Förmodligen för att vi ska bli mer sugna på att köpa många massagestolar.
Vi ska spela på en specialrink med något annat underlag än is, som finns vid Andreas Johanssons hockeycenter.
Här är en bild på självaste Andreas Johansson som testar underlaget.
image48

Om vi inte vinner så kommer jag att ta ut det på motståndarna. Jag har också utnämnt mig själv till coach, och ska bossa över alla, och ganska tidigt in i matchen så ska jag nog bänka halva laget och sen inte byta själv. Då kommer alla älska och hylla mig för min roll som hänförare över mitt lag.

Grums, you're going DOWN!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag är så besviken över att jag missar när du ska spela hockey babes! Det vore min hetaste dröm att få se.. hihi Nu ska jag sova. pusspuss

Postat av: Marre Morot

Hoppas att du cross-checkar alla i motståndarlaget. Jag har hört att det framför allt är sånt som ger en respekt.

2007-09-08 @ 02:33:08
URL: http://maartyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback