Jens Lekman m.m.

image49

Igår var jag, Alicia och Rickard och såg Jens Lekman på Korriander. Har aldrig varit inne på Korriander förut, mer än bara tittat in. Det var väldigt fint och trevligt. Jens var bra och mysig. Han och hans band av tjejer drog av några sköna låtar. Sedan tog han sin ukelele och gick in i baren och spelade ett par låtar på request. Jag fick t.o.m en autograf.
image50

Tillbaka till Korriander ska vi även ikväll, minus Rickard, plus Alicias föräldrar, för att äta mat.
Jag drack en god drink och en bira. Det är det mesta alkohol jag druckit på över ett år. Det tycker jag är duktigt av mig. Alicia är lika duktig hon.
Men på det här kortet ser hon en aning galen ut enligt min åsikt.

image51

Någon som har druckit mer under det senaste året skulle jag tro är Rickard. Hans rutin är vida känd. Så Al och jag följde med honom hem till Christoffer Kihlberg som hade fest på Herrhagen. Där fanns också Fredrik Hedelund, Philip Andersson, Viktor Andersson, Fredrik Falkensjö, Joakim (efternamn okänt), Christoffer Nilsson och en hel bunt okända tjejer. Det blev ganska trevligt, med mycket dans. Dans gillar jag.

image52

Kommentarer
Postat av: Alicia

hihi, jag skulle snarare säga att jag är glad :) puss!

Postat av: Martin

Att cross-checka målvakten ger mest respektpoäng, 8 st. Men det ger även, till skillnad mot utespelarna, stilpoäng, 2 st.
Jag har nästan bott i Kortedala en gång. I Kortedala har dom ett Hemköp som är öppet till 21 alla dagar!

2007-09-10 @ 00:42:08
URL: http://maartyn.blogg.se
Postat av: Alicia

Hihi. Den bästa pojkvännen är Du!!!!

2007-09-11 @ 22:45:51
URL: http://aliis.blogg.se
Postat av: falkensjö

haha cleant!

2007-10-23 @ 15:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback