Julklappar är i alla fall roligt...

Nu har jag fått lite mer information om olyckan som gjorde att hockeymatchen blev inställd i torsdags. En 19-årig kille avled p.g.a bilolyckan. Han och de två andra i bilen spelade hockey i Säffle och var på väg hem efter en träning, då bilen av en okänd anledning kom över i motsatt körbana och hamnade i diket. Det är vad jag har fått återberättat av vad som stod i tidningen. Det var hemskt tråkigt att höra.

Igår beställde jag två T-shirts åt mig från sneakersnstuff. Dom blir fina på mig. Jag har också börjat tänka på, och planera Alicias julklappar. Jag har en del bra idéer. Hon blir säkert glad.

  

Här kommer ett par klipp från Mitch Hedberg. Han är nog min roligaste skämtare. Han är också död för övrigt, vilket har blivit ett tema på sistonde här på min blogg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback