Rubriker är mitt svåraste

Boxning är nog inte riktigt min påse, som Austin Powers skulle ha sagt. Fyra och en halv timme är helt enkelt för lång tid, oavsett vilket evenemang det är. Att domarna var hyffsat partiska då det gällde de svenska boxarna gjorde att det inte kändes helt trovärdigt. Men nu är jag en erfarenhet rikare i alla fall.
Jag frågar mig hur de INTE kan ha en endaste servering i Löfbergs Lila Arena där man kan betala med kort. 
Amatörmässigt.  

Alicia har kommit fram i Auckland i säkert förvar. Tidsskillnaden är svår för mig att greppa än. Men jag vet att hon är 10 timmar in i framtiden. Imorgon börjar hon skolan tror jag. Hon hade redan träffat några snälla människor, det känns bra tycker jag. Hon är så duktig.
Det dröjde inte länge efter att hon åkt bort, till det att jag inledde ett förhållande med en massagestol på jobbet. Den är lite hårdhänt mot mina vader, men annars har vi det bra tillsammans.

Jag borde kanske åka till USA och plugga på high school, och bli prom king? Det är nog min allra högsta dröm. Och för drömmar är det aldrig för sent. De får helt enkelt överse med att jag är ca. 8 år äldre än alla andra high school kids. De kan se upp till min massiva livserfarenhet. Det faktum att jag skulle vara skolans största basketstjärna skulle dessutom göra mig omåttligt populär. Ack ack ack...

Nu ska vi se om jag kan bringa mig till att läsa lite. Har tänkt att det skulle vara en bra förströelse för mig med min nyvunna tid.                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hihi, vad gulligt babes. Jag bryr mig inte om forhallandet med massagestolen sa lange du kommer hem till mig fran Kil i tid. Vad ska du borja lasa? Uppdatera sockerdricka vetja :) Om vi ska maila sa far vi gora det via hotmail for helgon fungerar inte for mig. Bara sa du vet. Nu ska jag forsoka att skriva lite pa resedagboken. Puss puss!

2007-09-17 @ 00:31:07
Postat av: Al

hihi, jag skulle ju aldrig kryssa ditt kort babes!! dumam lur av hjarnan. men smart av den att forsta luret.

2007-09-17 @ 00:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback