Årtusendets match, del 2!

Matchen blev precis som jag förutspådde för en vecka sedan. Vårat lag bestod av fyra amatörer i varierande ålder. Grums lag bestod av killar från hockey-gymnasiet i Grums + två tjejer från samma skola. Efter att först ha kämpat med att sätta på mig utrustningen i rätt ordning var det dags för tre tuffa fem minuters perioder. När slutsignalen ljöd så var skrällen ett faktum och vi stod som segrare. 11-10!

Personligen så satte jag några mål, levererade några assist och toppade +/- statestiken.

Imorgon förväntar jag mig att bli hyllad som en mästare när jag sätter min fot i Kil. Löneförhöjning är på sin plats. Vad kan Kils heder vara värd? Eventuellt så hade de ingen heder innan detta, och då skulle jag nog skriva "ovärderlig" på prislappen.



 
  

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vi har blivit omskrivna i Pernillas blogg! Check it out man!

2008-05-05 @ 13:40:01
Postat av: Gorillapower!

tjaba! Peach har jag redan räddat, men jag tror inte att jag tagit så många stjärnor än dock. Har inte hunnit spela det på typ två månader sorgligt nog. Måste ju fixa så man kan springa runt med Luigi!

Jag har just lärt din fru lite om att knäcka, men du får svara henne om hon har några andra frågor. Jag hänvisade till dig nämligen.

Wii fit is the shit! Jag är astight nu, skulle knocka Paulo Roberto med förbundna ögon till och med!

Yaahooo!

Postat av: Bing Bong.

Vad roligt att du svarade på mitt sms baby. Bing bong.

Jag gillar min bakgrund mer nu.

2008-05-08 @ 16:50:51
Postat av: Alicia

Skriv något till oss Älskling! Underhåll den stora massan. Du är bra!

2008-05-14 @ 17:25:18
URL: http://aliis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback