Home improvement

Jag och Alicia har bestämt att hon ska komma och bo hos mig. Det ska bli jättetrevligt, men innan det kan bli en realitet så måste vissa "problem" lösas. Det största problemet är garderobsutrymme. För att lösa det har jag rensat ordentligt i mina garderober, organiserat och fixat. Så nu har Alicia snart en garderob. Badrumsförvaring är ett annat hinder att överkomma. Hur som helst, vi har löst det mesta nu. Igår var vi på IKEA och handlade byrå, badrumsskåp och en rolig lampa + att Alicia har en fotölj som hon tar med sig hit, till vilken vi köpte en fett snygg kudde. Just det, vi köpte roliga gardiner också. Det kommer bli så nytt och fresh här. Idag ska vi förhoppningsvis få upp det mesta. Då ska jag ta kort och visa hur det blev.

Kommentarer
Postat av: Baso

Ska bli intressant att se :D

Postat av: Pernilla

Show us tha picture! =)

2008-08-27 @ 09:19:56
URL: http://pernillalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback