Jag ska bojkotta övergångsställ...

...eller i varje fall inte trycka på den där knappen.

Checka ut den här länken
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article3062336.ab



Jag har inget emot religion. Eller jo, kanske lite. Men bara när den ter sig på det här sättet. Att handen som pekar uppåt ska betyda "Det finns bara en väg till Himlen, och det är genom tron på Jesus", gillar jag inte alls. Jag gillar inte att dem tror att alla som inte är som dem kommer till helvetet när de dör. Jag förstår att dom inte vet bättre, eller om det är tvärtom. Men vilket som så vill jag inte att de ska försöka rädda min, i deras ögon, fördömda själ. Låt den vara, jag och min själ har det bra tillsammans. Vi tror inte ens att det finns något helvete, och vi går inte runt i livet och tänker att majoriteten av världens befolkning ska brinna i helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback