97 kg!

Måndagen klarade jag av galant. Inga chips och inget godis. Märkligt nog vägde jag 97 kg igår kväll. Men jag räknar med att det vänder. 97 kg är annars ganska stabilt. Det är det tyngsta jag vägt i hela mitt liv. Jag minns att jag vägde 82 kg någon gång i slutet av gymnasiet, och inte ser jag så annorlunda ut idag. De där kilona måste ha spridit ut sig ganska jämnt över min 4 kvadratmeter stora kroppshydda. Nu ska jag snart gå och Free Stepa i 30 minuter på mitt Wii fit, istället för att ta en promenad.

I söndags satte jag in 100 riksdaler på mitt spelkonto hos svenska spel. Det var ett bra tag sen sedan jag gamblade. Det gick inte så bra förut. Men den här gången har det börjat bra. Jag är nu uppe i 250:-, och mer kan det bli.

Jag avslutar med en stämningsfull och vacker sång, med tillhörande video. Jag tycker att den passar bra nu.

Fleet Foxes - White winter hymnal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback