Här kommer bilder!

Nu har jag återfått min kamera, och kan bjuda på några fotografier.



Har var jag och Alicia i Mariebergsskogen, mer känd som Mariebärsskogen. Det var när det fortfarande var riktigt sommarväder. Dom har fått roliga speglar. Lägg märke till min maffiga rumpa.

Här kommer min fina isbjörn. Den heter egentligen "Krisbjörnsunge". Han är så hängig och skön. I hennes trädgård hade hon den här solande fågeln också. Den är fett cool, yo!

  

Igår åkte jag och Al lite longboard i en lätt och lagom backe hos hennes på Hultsberg.

     
   

Där har ni det.


Kommentarer
Postat av: Ricard

Longboard is the shit! Det ser bra ut!

Keep up the good work!

2008-06-28 @ 09:40:47
Postat av: Baso

Svar: Herregud, hur lyckas man ha så många skor o0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback