Sommarlov.

Äntligen är jag tillbaka med ett rykande färskt inlägg. Som ni har längtat!! Nu har jag sommarlov. Igår gjorde jag min sista dag. Till hösten blir jag antagligen klasslärare för 3:an. Hur som helst så får jag mer cash. Ka-ching! Det ska bli kul, och lite läskigt. Speciellt att ha föräldramöten och utvecklingssamtal.

Jag vet inte exakt med vad jag ska fylla sommaren. Just nu är kvällarna mer eller mindre uppbokade hela Juni, tack vare Fotbolls-EM.
Jag och Alicia har en plan om att bli longboardåkare, det tycker vi verkar coolt. Vi får se hur det går för oss. Idag ska vi ut och åka inlines, för att träna på balans. Jag är ju mer eller mindre ett inlinesproffs. Mina gamla aggressives är sjukt nedslitna (delvis tack vare Rickard), men dom funkar. Jag kollade lite igår på vad det kostar att köpa nya hjul och kullager till dom. Och det skulle gå på minst 800 kr. Att köpa helt nya inlines kostar kanske 1000 kr. Jag kanske nöjer mig med att åka med de gamla.

Jag och Alicia har pratat lite om att åka till Kolmården någon gång. Det var jättelängesen jag var där, och Al har aldrig varit där. Vi får se när det blir. Alicia har ju fått lite jobb nu, så pengar börjar rulla in så småningom.

Till hösten ska jag nog börja hålla ögonen öppna efter någon större och mer centralt belägen lägenhet åt mig. På typ Herrhagen eller Klara.

Någon fin sommardag ska jag ta en tur i de nya bussbåtarna. De åker runt i Karlstad. Den långa turen tar två timmar. Det kan vara sweet.
Sanngrundsudden börjar bli riktigt fint. Första etappen hade invigning för någon vecka sedan. Det är bra att de gör något åt den ytan. Den har ju stor potential. Rickard ska dessutom öppna Berzerkerian där. Det är hans vikingatema-restaurang.


Kommentarer
Postat av: Alicia

Kål-morden! hihihihi

Postat av: Ric kard

Barsarkerian! Kom for en (Oden)tlig maltid och for att slacka (Tor)sten.

Pengarna kommer rulla in!!

2008-06-13 @ 09:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback