Hockeytider

I lördags lyckades jag och Alicia få vad som antagligen var de sista biljetterna till den avgörande kvartsfinalen mellan Färjestad och Frölunda. Det var riktigt bra stämning, och Färjestad kunde bara inte förlora. 3-1 slutade det. Och "vi" är vidare. Idag väntar Linköping, och vi är bänkade i soffan.

image70

I fredags fyllde Alicia 22 år. Mina föräldrar var bjudna på middag hemma hos Alicia. Det var nästan första gången som våra föräldrar hängde. Men bara nästan. Alicias föräldrar har varit med till min mormor och morfar. Hur som helst så var det trevligt, och maten var god.
Alicia fick lite skivor av mig, bl.a. M.I.A. Hon är cool. Checka ut hennes senaste video

M.I.A - Paper planes


Nu är Super Paper Mario nästan avklarat. Vi är på sista bossen. Count Bleck och Dimentio tillsammans med en hjärntvättad Luigi. De kommer att avverkas under påskveckan förhoppningsvis.
Jag längtar efter att Super Punch Out! ska komma ut på Virtual Console.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback