Sviken av min bästa vän

Att deklarera min inre klocka som min best friend 4-ever, visade sig snabbt vara ett bakslag. Idag försov jag mig med två och en halv timme. Varken min inre klocka eller min väckarklocka tog sitt ansvar imorse. Riktigt dålig stil. Så gör inte äkta kompisar. Jag vet att jag ställde in klockan på ringning.

Men trots två och en halv timmes försovning så lyckades jag ändå endast bli 30 minuter sen till jobbet. För när ens bästa vänner sviker en kan man alltid vända sig till sin mamma, som då skjutsar till jobbet.

Jag förmodar att min inre klocka ville markera att han inte alls är min bästis. Så nu måste jag shoppa runt efter en ny best friend 4-ever. Kanske min biologiska klocka är intresserad.


Kommentarer
Postat av: Baso

Tänkte bara säga att jag lagt in en länk till din blogg ifrån min, så att det är okej. (:

Postat av: Baso

Usch, den inre klockan är en riktig svikare :(

2008-11-15 @ 14:36:43
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback