Inte förkyld

Jag fösöker så gått det går förneka för mig själv att jag är förkyld. Jag tänker att jag kanske kan gå på det, och sluta vara det. Det funkar inte. Men jag är åtminstone mer funktionell, än om jag skulle erkänna min förkylning och bara ömka.
Förkylningen har kommit som ett brev på posten, och vuxit sig starkare för var dag, sedan en vecka tillbaka. Nästa vecka har jag dessutom lov, i alla fall i några dagar. Dom är uträknande sånna där förkylningsbakterier. Men jag fortsätter att bekämpa dem, och snyta ut dom. I will survive.

Idag gjorde Alicia högskoleprovet. Det gick ganska bra. Jag ska nog också göra det, till våren tänkte jag. Jag tror att jag kommer få supermånga poäng. Om jag får det så ska jag byta jobb och bli en slags allvetande guru. Tänk er Jesus, bara lite mindre Guds son. Så ska jag bli.

Vad är det för deal med vampyrer just nu. Det är den heta nya trenden, och jag kan inte förstå varför. Vampyrer har alltid varit lama för mig. Det finns inget hos dem som tilltalar mig. Jag föredrar ninjor i alla väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback